Kraj

Topex przeszedł gruntowny rebranding

Firma zmieniła nazwę i identyfikację wizualną.

Firma Topex, przedstawiciel branży narzędziowej, poinformowała o zmianie nazwy firmy na Grupa Topex Sp. z o. o. Sp. k. Grupa odkryła również nowe systemy identyfikacji wizualnej jej flagowych marek produktowych – Neo i Topex, a także zaprezentowała nowe, wysoce zautomatyzowane centrum logistyczne.

Kompleksowy rebranding jest przejawem zmian zachodzących w firmie na przestrzeni ostatnich lat. Rozległa akcja ma na celu umocnienie pozycji lidera branży narzędziowej na polskim rynku. Kolejnym krokiem jest wymiana asortymentu – będzie to długi proces (zakończenie planowane na III kwartał 2014 r.), bo w ofercie marek Neo i Topex znajduje się ok. 2,5 tys. produktów dystrybuowanych do 40 krajów na świecie. 

Jak podaje firma, Grupa Topex dostarcza konsumentom ponad 42 mln narzędzi i elektronarzędzi rocznie. W ofercie ma siedem marek własnych, na które składa się blisko 5 tys. produktów. Firma współpracuje z 4 tys. partnerów handlowych na ponad 40 rynkach zagranicznych.