Kraj

Topol w strukturach G+J, Hołubka odchodzi

Była szefowa działu komercjalizacji kontentu w BR TVN przechodzi do G+J Polska, gdzie obejmie nowe stanowisko dyrektora sprzedaży.

Barbara Topol (wcześniej pod nazwiskiem Radziwilska) zostanie dyrektorem sprzedaży w G+J Polska. Jest to nowe stanowisko w wydawnictwie. Jego powołanie związane jest ze zmianami w strukturze działu reklamy. Topol będzie nadzorowała sprzedaż powierzchni reklamowej magazynów drukowanych, multimediów i wydawnictw książkowych, reklamę w magazynach custom publishing, reklamę przy eventach i projektach specjalnych, a także sponsoring. Do nowego dyrektora raportować będą szefowie zespołów reklamowych, dział badań i analiz, dział kreatywny oraz dodatkowo dział new business i reklama corporate media G+J.

Jednocześnie spółka likwiduje funkcję dyrektora biura reklamy. Stanowisko to pełniła Elżbieta Hołubka, która odchodzi z G+J.

Topol ostatnio pracowała w TVN, z którym związana była od grudnia 2006 r. Początkowo była dyrektorem sprzedaży specjalnej, a następnie zaczęła kierować działem komercjalizacji kontentu. Wcześniej przez 11 lat pracowała w Procter & Gamble, gdzie odpowiadała m.in. za planowanie i zakup mediów.