Przetargi

Totalizator szuka autora nowego serwisu WWW

Firma prowadzi też przetarg na obsługę public relations.

Totalizator Sportowy prowadzi przetarg na wykonanie portalu produktowego www.lotto.pl.

Ma to być serwis konsumencki skierowany do obecnych i potencjalnych klientów. Głównym powodem jego odwiedzin ma być – tak jak jest do tej pory – chęć sprawdzenia wyników losowań. Totalizator chce dodatkowo, by gracz dowiadywał się nie tylko o przegranej, lecz także dostawał nadzieję na wygraną, tak by serwis internetowy nie kojarzył się jego użytkownikom z przegraną. “Głównym celem serwisu jest budowanie chęci do grania. Serwis WWW powinien rozbudzać wyobraźnie i żądze wygrania. Tworzyć wrażenie, że wygrana jest na wyciągnięcie ręki, a radość grania jest nierozerwalnie związana z produktami zamawiającego” – czytamy w briefie przetargowym.

Totalizator wymaga, aby uczestnicy przetargu przygotowali nie tylko projekt tradycyjnego serwisu WWW, lecz także jego wersji mobilnej. Docelowo portal ma skupiać wszystkie produkty Totalizatora: Lotto, Multi Multi, Mini Lotto, Joker, Keno, Zdrapki, Los Milionos oraz przyszłe produkty (ok. cztery w ciągu dwóch lat).

Warunkiem udziału w konkursie, który trwa do 22 marca br., jest wpłata wadium w kwocie 25 tys. zł.

Autorem obecnego serwisu Lotto.pl jest Maxus Net Communications.

Równolegle Totalizator Sportowy szuka agencji do kompleksowej usługi public relations. Zwycięzca przetargu zajmie się m.in.: opracowaniem długofalowej i kompleksowej strategii PR dla spółki i jej marek produktowych, działaniami media relations, zadba o wizerunek zarządu spółki w mediach, PR produktowy, administrowanie profilu w portalach społecznościowych. Zajmie się również działalnością charytatywną i sponsoringową Totalizatora, komunikacją wewnętrzną oraz PR dla Oddziału Wyścigi Konne. Jednym z kluczowych zadań agencji będzie opracowanie planu komunikacji dla sponsora generalnego polskiej reprezentacji olimpijskiej, czyli Lotto.

Warunkiem udziału w tym przetargu jest wpłata wadium w kwocie 50 tys. zł.

Wyłoniona w konkursie agencja będzie pracować dla Totalizatora do końca br. Umowa może zostać jednak przedłużona maksymalnie o kolejnych 12 miesięcy. Przetarg trwa do 31 marca br.