Kraj

Totolotek podjął współpracę z weszlo.pl

Wspólna kampania związana będzie głównie z mundialem w Rosji.

Totolotek SA poinformował, że od stycznia bieżącego roku rozpoczął współpracę z portalem weszlo.com. To pierwsza taka inicjatywa pomiędzy firmą bukmacherską a portalem po wejściu w życie nowelizacji ustawy hazardowej. Współpraca ma objąć m.in.: kampanie bannerowe, lokowanie produktu oraz współpracę w kanałach social media.

Według Mariusza Rzeczkowskiego, dyrektora ds. marketingu Totolotka, duża część kampanii będzie związana z mistrzostwami świata w piłce nożnej, które odbędą się w czerwcu i lipcu w Rosji. – Nie mogę jeszcze zdradzić wszystkich szczegółów, ale oprócz ciekawego kontentu będziemy także organizować konkursy i zachęcać czytelników do współzawodnictwa. Już za kilka dni czytelnicy będą mieli okazję wziąć udział w konkursie typerskim. Główną nagrodą będzie wyjazd do Tajlandii – mówi.

Weszlo.pl to największy niezwiązany z dużym wydawnictwem medialnym portal o tematyce sportowej. Ma ponad 115 tys. fanów w Facebooku oraz ponad 140 tys. obserwujących w Twitterze. Założycielem serwisu jest Krzysztof Stanowski, dziennikarz, którego w Twitterze obserwuje ponad 215 tys. osób.

Totolotek SA jest organizatorem zakładów wzajemnych w Polsce od 1992 r. Dysponuje jedną z największych sieci przyjmowania zakładów wzajemnych w Polsce, liczącą blisko 300 punktów w całym kraju.