Toyota reklamuje popularny model Corolla, teraz dostępny również z napędem hybrydowym. Za paneuropejską komunikację 360 st. Nowej Corolli odpowiada The & Partnership Polska na zlecenie Toyoty Motor Europe. Reklamę przygotowaną w ramach kampanii “You Make It Corolla” zrealizowano w Kapsztadzie (RPA), na zlecenie Toyota Motor Europe przez Agencję The & Partnership Poland we współpracy z londyńskim oddziałem agencji. W przygotowaniu brały także udział m.in. Papaya Films oraz Platige Image.
Komunikacja Corolli to największa do tej pory kampania reklamowa 360 st. stworzona dla marki Toyota przez polski oddział agencji. W jej ramach powstały formaty ATL i BTL, a także digital i social media. Agencja zajęła się także planowaniem i zakupem mediów.
Przypomnijmy: latem ub.r. koncern Toyota zdecydował, że nowe modele Auris będzie oferował pod marką Corolla.
Auris to jeden z najpopularniejszych modeli samochodów w Polsce – w ub.r. klienci kupili ich 12,07 tys. szt., o 14,5 proc. więcej niż w 2017 r., co dało mu 6. miejsce na rynku. Toyota to trzecia najpopularniejsza marka samochodów w Polsce – w ub.r. klienci kupili 56,04 tys. jej aut, o 10,2 proc. więcej niż przed rokiem. Marka ma 10,5-proc. udział w polskim rynku.