Kraj

TradeDoubler wzmocnił szeregi

Wyspecjalizowaną w performance marketingu firmę TradeDoubler wzmocniły dwie osoby, a jedna awansowała na stanowisko account executive.

Do działu obsługi klienta performancemarketingowej firmy TradeDoubler dołączyli Monika Łuszczewska i Marcin Łukaszewicz. Izabela Falkowska awansowała na stanowisko account executive.

Monika Łuszczewska objęła stanowisko account managera i odpowiada za bieżącą współpracę
z klientami z branży finansowej. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako senior account executive w agencji United Titans, gdzie planowała i realizowała kampanie internetowe typu display
i SEM. Pracowała m.in. dla takich klientów, jak: Expander, Gigabyte, PZWL, Investors TFI. Pierwsze kroki w branży stawiała w MGA Metro Group, gdzie była odpowiedzialna za outdoor sieci handlowych: Real, M1, Makro i Praktiker.

Marcin Łukaszewicz został account managerem w dziale eCommerce i odpowiada za bieżącą realizację działań w programach afiliacyjnych. W branży internetowej pracuje od 2006 roku – początkowo w sieci reklamowej Ad.net SA, gdzie obsługiwał klientów agencyjnych, a następnie w agencji performance marketingu Cube Group SA.

Izabela Falkowska rozpoczęła pracę w TradeDoublerze w sierpniu 2009 roku. W tym miesiącu awansowała na stanowisko account executive i wzmocniła dział eCommerce. Wcześniej pracowała w Philips Lighting Poland SA w dziale sprzedaży i trade marketingu, a także w agencji reklamowej Creative Media.