Kraj

Tradycja na wiele sposobów, czyli nowa kampania Krakusa

Działania reklamowe obejmują VoD, digital, social media. Kreację przygotowała Punchline Agency, a za produkcją odpowiada Truskavka.

Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych marka Krakus (Grupa Maspex) rozpoczęła kampanię żurku Krakus, w której podkreśla, że ta tradycja może gościć w naszych domach na różne sposoby – bo różne domy to różne smaki i dodatki. Jednak to, co najważniejsze, czyli tradycyjny żurek na stole wielkanocnym, pozostaje niezmienne.

W ramach kampanii przygotowano 15- i 6-sekundowe spoty, które są emitowane w kanale digital, social mediach i VoD. Za kreację odpowiada Punchline Agency, a produkcję zrealizował dom produkcyjny Truskavka.

Marka Krakus jest obecna w Polsce od 1965 r. Jest liderem w kategorii ogórków konserwowych, zup gotowych i koncentratów zup.