
Marka Traficar, platforma carsharingowa, powierzyła agencji Walk PR kompleksową obsługę public relations, kontakty z mediami i działania z zakresu influencer marketingu.
Traficar świadczy innowacyjną usługę wynajmu samochodów na kilometry poprzez prostą i intuicyjną aplikację mobilną, bez zbędnych formalności czy wyznaczonych miejsc na zakończenie przejazdu. Firma oferuje także usługę dostawczych aut na kilometry znaną pod marką TrafiCargo. W całej Polsce flota Traficara liczy obecnie ponad 2,5 tys. pojazdów.
Współpraca między Walk PR a Traficarem ruszyła w kwietniu br. Agencja odpowiada za doradztwo strategicznie, prowadzenie biura prasowego marki, kontakty z mediami, a także koordynację współprac z influencerami. Firmy pracowały ze sobą w latach 2016-2019 w ramach wprowadzania marki Traficar na polski rynek. Wówczas realizowane były szerokie działania edukacyjne i wizerunkowe, budujące nową kategorię, jakim była usługa carsharingu.
Traficar wzmacnia portfolio Walk PR w obszarze mobilności i motoryzacji, które zasilają już takie marki jak Seat, Cupra, Bentley, Lamborghini czy Q Service Castrol. Obsługą klientów z branży automotive w Walk PR zajmuje się zespół: Agnieszka Kłusek, senior account manager, i Dominika Nosal,junior account manager, kierowany przez Matyldę Żemajtis, account director.