Zagranica

Trevor McDonald w reklamie Vision Express

Startuje kampania "Eyewitness".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FJ_xhLR5OmzU%22%7D
Legendarny dziennikarz telewizyjny sir Trevor McDonald wystąpił w reklamie sieci Vision Express pt. “Eyewitness”. Za kreację kampanii odpowiada Dare, a reklamy są wyświetlane w kanale Channel 4. Kampania wystartowała 7 czerwca.
Minutowy spot otwiera scena, w której dziennikarz stoi w parku. Kolejne kadry to wspomnienia, m.in. z czasów, kiedy upadał mur berliński. Dziennikarz opowiada, jak te wydarzenia go dotknęły. Pod koniec spotu słyszymy, że wzrok może nam towarzyszyć przez całe życie, jeśli odpowiednio o niego zadbamy.
Nowy spot kontynuuje strategię komunikacyjną przyjętą w lutym 2014 r. kampanią “Vision Taken Seriously”, za której kreację również odpowiadało Dare. Producentem spotu jest Simon Chinn, który wyprodukował “Sugar Mana” nagrodzonego Oscarem.

(Campaign)