Przetargi

Tribal DDB pracuje dla Rieber Foods Polska

Agencja zajmie się kompleksową obsługą projektów online marketera.

Agencja Tribal DDB, drogą przetargu, zdobyła budżet na stworzenie i obsługę serwisu Delecta.pl, marki z portfolio Rieber Foods Polska. W przetargu wzięło udział pięć agencji. Tym samym powiększony został zakres współpracy między marketerem a grupą Corporate Profiles DDB (należąca do niej agencja reklamowa DDB realizuje dla firmy projekty z zakresu ATL).

Agencji powierzono kompleksową obsługę marki w internecie. Obecnie trwają finalne prace nad nowym serwisem Delecty.

Tribal DDB zatrudnia obecnie 17 osób. Do kluczowych klientów agencji, oprócz Rieber Foods Polska, należą: McDonald’s, Unilever (Lipton, Algida), Canal+ Cyfrowy, Johnson & Johnson.

Rieber Foods Polska jest właścicielem marki Delecta i jej subbrandów: Anatola i Fisiela oraz marki Zagłoba.