Kraj

Triumph docenia pełne kobiece kształty

Działania reklamowe przygotowane przez dom mediowy Carat Polska obejmują prasę oraz internet.

Triumph docenia pełne kobiece kształty
Trwa kampania marki Triumph promująca serię Beauty-Full, czyli bieliznę zaprojektowaną specjalnie z myślą o pełnych, kobiecych kształtach. Kampania reklamowa kolekcji obejmuje działania w prasie oraz w internecie.

W wybranych tytułach prasowych pojawiają się kreacje reklamowe wraz z dołączonymi kartami podarunkowymi o wartości 50 zł, które można wykorzystać w salonach marki na zakup dowolnego biustonosza z kolekcji Beauty-Full. Działania w internecie obejmują reklamę display w modelu performance w portalach horyzontalnych oraz tematycznych, reklamę w newsletterach oraz GDN. Internauci kartę podarunkową mogą pobrać na specjalnie zaprojektowanym landing page’u.

Kampania potrwa do końca kwietnia br.

Za strategię, realizację, zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska (grupa Dentsu Aegis Network Polska). Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie udało nam się ustalić, która agencja odpowiada za kreację.