Kraj

Trójka startuje z kampanią reklamową

Stacja przekonuje, że radiowa "magia tkwi w ludziach, którzy je tworzą każdego dnia".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtJOfK_3Jx6c%26feature%3Dyoutu.be%22%7D

Wystartowała kampania reklamowa Programu Trzeciego Polskiego Radia. To pierwsza kampania po drastycznych zmianach personalnych, które nastąpiły w Trójce od wiosny bieżącego roku. 
Spot “Zapraszamy do Trójki” przygotowało Studio Filmowe M5 Film. 15-sekundowe reklamy emitowane są w TVP, Polsacie i TVN oraz w wybranych kanałach tematycznych tych stacji. Równolegle wystartowała kampania internetowa. Obejmie ona YouTube, media regionalne, a także główne portale internetowe. Akcja potrwa do końca grudnia. W październiku br. Program 3 Polskiego Radia zmienił ramówkę, na antenie pojawili się nowi prowadzący. Biuro prasowe przekonuje, że obecnie na antenie prezentowany jest “szerszy niż dotychczas wachlarz gatunków muzycznych”.