Kraj

Trwa kampania trzeciego sezonu "Watahy"

Premierze serialu w HBO GO towarzyszą rozległe i niestandardowe działania promocyjne.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-tWZDuEHAaw%22%7D
Trwa kampania promocyjna trzeciego sezonu serialu HBO Europe “Wataha”. Działania realizowane są pod hasłem “Najtrudniej przekroczyć własne granice”. Kampania potrwa do końca grudnia. Nowe odcinki serialu można oglądać od 6 grudnia w HBO i HBO GO.
Wstępem do promocji “Watahy” była uroczysta premierowa gala, która odbyła się 25 listopada w Muzeum Polin. Następnie na terenie całej Polski odbyły się pokazy przedpremierowe pierwszego odcinka serialu – w kinach Helios oraz we współpracy z Mastercard w Multikinach. 4 grudnia ukazał się również soundtrack serialu “Wataha” dostępny w sklepach i muzycznych serwisach streamingowych.
Od początku grudnia toczy się kampania promocyjna serialu “Wataha” w telewizji (Polsat i kanały tematyczne Polsatu), w kinie, na outdoorze (billboardy, reklama wielkoformatowa, mural, digital outdoor). W ciągu premierowego weekendu emitowane były reklamy radiowe w RMF FM, Radiu Zet i grupie stacji radiowych Time. Działania te wyprzedziła reklama prasowa – tu kampania toczy się już od października (“Pani”, “Esquire”, “TeleTydzień”, “Netfilm”, prasa branżowa).
W internecie trwają również szeroko zakrojone działania promocyjne wizerunkowe i efektywnościowe. W kampanii biorą udział Google, YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, Spotify, polskie portale horyzontalne (Onet, WP, Interia, Gazeta, TVN24, Wyborcza) i serwisy tematyczne (Filmweb, Spidersweb, NaTemat, Telemagazyn, NaEkranie, Serialowa, Film.org.pl).
W ramach kampanii prowadzonych jest także szereg niestandardowych akcji. Promocja “Watahy” zdominowała stację metra Ratusz Arsenał, pojawi się też na paczkomatach. O premierze serialu można było dowiedzieć się również z emisji reklamy na budynku Warsaw Spire. W zeszłym tygodniu w ramach akcji promocyjnej wilki zawyły w Warszawie w centralnych punktach miasta, zwracając uwagę przechodniów. W akcji uczestniczyli znani i lubiani: Andrzej Wrona, Mielzky, Dziarma, Dwa sławy, Gimper, Michał Malinowski, Travelicious oraz Maciej Mikołajczyk z serialu “Wataha”. Działania wsparł też Newonce. Akcję „Wilki w Warszawie” realizowało DDB i Papaya Films. Na Instagramie i Facebooku pojawiła się również wilcza maska AR, którą użytkownicy mogą postować na swoich kontach i w relacjach socialowych.
Planowaniem mediów zajmują się agencje Mediacom, Precise Digital i Httpool. Działania z influencerami realizowane wokół premiery serialu realizuje Tailor Made PR. Działania PR realizuje dział PR HBO Polska wspierany przez Smile PR.