Zagranica

Reklama

Trwają zgłoszenia do Future Lions 2022

Głównym tematem 16. edycji konkursu kreatywnego jest wezwanie do działania skierowane do młodych ludzi w wieku 18-25 lat, by iść dalej razem.

Do 18 kwietnia przyjmowane są zgłoszenia do Future Lions 2022, 16. edycji dorocznego globalnego konkursu AKQA mającego na celu wyłonienie następnej generacji talentów kreatywnych, którego hasłem jest w tym roku “Further together” (“Dalej razem”). Uczestnicy konkursu muszą mieć od 18 do 25 lat lub jeśli ukończyli 25 lat, być w trakcie studiów w czerwcu br. Zadaniem konkursowym jest twórcze zaprezentowanie, co możemy robić dziś, by lepiej przygotować się na jutro i pokonywać bariery na drodze do zdrowszego życia. Oficjalnymi partnerami konkursu Future Lions 2022 są Gymshark, brytyjska marka odzieży i akcesoriów fitness, oraz TikTok.

Zgłoszenia (niekoniecznie prace cyfrowe) muszą zawierać link do pliku PDF, filmu, pokazu slajdów, prezentacji lub strony internetowej oraz tłumaczenie na angielski, jeśli praca jest w innym języku. Z oficjalnym briefem konkursowym można zapoznać się tutaj. W maju zostanie ogłoszona lista czterech najlepszych zespołów kreatywnych (mogą liczyć do pięciu członków) wyłonionych spośród uczestników. Cała czwórka zaprezentuje swoje pomysły na żywo firmie Gymshark podczas Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions w czerwcu br. Jeden z zespołów otrzyma nagrodę Future Lions Grand Prix i szansę na wcielenie pomysłu w życie. Każdy z czterech finalistów zostanie uhonorowany trofeum Future Lions.

Organizator konkursu – AKQA, to agencja komunikacji i projektowania cyfrowego założona w 1994 r. w Londynie. W 2012 r. została przejęta przez WPP. W 2020 r. holding ogłosił utworzenie AKQA Group poprzez połączenie Grey Group z AKQA.