Kraj

Trzecia odsłona Cannes Lions Imagination Day

Prezentację najlepszych prac nagrodzonych na Cannes Lions 2013 poprzedzi wręczenie statuetek polskim agencjom, które doceniono na tegorocznym festiwalu, oraz ogłoszenie wyników konkursu Young Creatives Eurobest.

Trzecia odsłona Cannes Lions Imagination Day
Trzecia edycja wydarzenia Cannes Lions Imagination Day odbędzie się 7 listopada w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach.

Imagination Day podzielone jest na dwie części – seminaria odbywające się w ciągu dnia oraz wieczorny pokaz Cannes Lions. Wśród tegorocznych speakerów są m.in.: Luciana Haguiara (digital creative director, AlmapBBDO, Sao Paulo), Hugo Veiga & Diego Machado (creative team, Ogilvy São Paulo), Julian Boulding (president, The NetworkOne, London), Eka Ruola (CEO & executive creative director, Hasan & Partners, Helsinki), Egor Gavrilin (copywriter, Voskhod, Moscow), Sergio del Puerto (założyciel i creative director, Serial Cut, Madrit).

Druga część Imagination Day to wieczorny pokaz reklam i kampanii reklamowych nagrodzonych na festiwalu Cannes Lions 2013 w kategoriach Film oraz Titanium & Integrated. Prezentację najlepszych prac poprzedzi wręczenie statuetek polskim agencjom, które doceniono na tegorocznym festiwalu oraz ogłoszenie wyników konkursu Young Creatives Eurobest. W tym roku po raz pierwszy pokaz odbędzie się również w kilku innych miastach Polski – Multikino: Wrocław Arkady Wrocławskie, Poznań Stary Browar, Krakowie, Łodzi (Silver Screen) i Gdyni.

Organizatorami wydarzenia są: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Ars Thanea, K2, Starcom MediaVest oraz Multikino Media.