Trzecia edycja wydarzenia Cannes Lions Imagination Day odbędzie się 7 listopada w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach.
Imagination Day podzielone jest na dwie części – seminaria odbywające się w ciągu dnia oraz wieczorny pokaz Cannes Lions. Wśród tegorocznych speakerów są m.in.: Luciana Haguiara (digital creative director, AlmapBBDO, Sao Paulo), Hugo Veiga & Diego Machado (creative team, Ogilvy São Paulo), Julian Boulding (president, The NetworkOne, London), Eka Ruola (CEO & executive creative director, Hasan & Partners, Helsinki), Egor Gavrilin (copywriter, Voskhod, Moscow), Sergio del Puerto (założyciel i creative director, Serial Cut, Madrit).
Druga część Imagination Day to wieczorny pokaz reklam i kampanii reklamowych nagrodzonych na festiwalu Cannes Lions 2013 w kategoriach Film oraz Titanium & Integrated. Prezentację najlepszych prac poprzedzi wręczenie statuetek polskim agencjom, które doceniono na tegorocznym festiwalu oraz ogłoszenie wyników konkursu Young Creatives Eurobest. W tym roku po raz pierwszy pokaz odbędzie się również w kilku innych miastach Polski – Multikino: Wrocław Arkady Wrocławskie, Poznań Stary Browar, Krakowie, Łodzi (Silver Screen) i Gdyni.
Organizatorami wydarzenia są: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Ars Thanea, K2, Starcom MediaVest oraz Multikino Media.