Kraj

Personalia

Trzy nowe osoby w SalesTube

Agencja rozwija dział Intelligence Division.

Agencja SalesTube (Group One) rozwija dział Intelligence Division. Do zespołu dołączyły trzy osoby: data programmer Piotr Kopaczewski, data engineer Jakub Borkowski oraz marketing automation specialist Agnieszka Gołuszka.

Piotr Kopaczewski do SalesTube przeszedł z Narodowego Instytutu Badań Jądrowych, gdzie zajmował się programowaniem w języku Python, administracją klastra obliczeniowego oraz tworzeniem środowisk do przetwarzania dużych zbiorów danych m.in. pod aplikacje webowe.

Agnieszka Gołuszka doświadczenie zdobywała w firmach Freshmail i Salesmanago, gdzie jako marketing automation specialist pracowała nad strategią kampanii dla kilkudziesięciu klientów zarówno na polskim rynku, jak i za granicą.

Jakub Borkowski wrócił do Group One po prawie pięciu latach – poprzednio pracował w agencji mediowej Value Media. W międzyczasie zdobywał doświadczenie w Leadr, Grupie Netsprint i agencji Isobar. Jest programistą z kilkunastoletnim stażem.

Obecnie dział ID zarządzany przez Magdalenę Niewiadomską liczy blisko 30 osób.