Kraj

Trzy promocje konsumenckie marki Bosch

Marka namawia do odświeżenia kuchni, a promocje dotyczą piekarników, robotów kuchennych i maszynek do mielenia.

Trzy promocje konsumenckie marki Bosch
Równolegle wystartowały trzy promocje konsumenckie marki Bosch z portfolio BSH. Akcje promocyjne dotyczą piekarników, robotów kuchennych i maszynek do mielenia.
Pierwsza promocja realizowana jest pod hasłem “Perfekcyjny efekt z premią!”. Za zakup wybranych modeli piekarników marki Bosch można otrzymać premię w wysokości 200 zł. Akcja potrwa do końca roku lub do wyczerpania puli premii. Promocja jest wspierana silną kampanią online wykorzystującą różnorodne formaty m.in.: wideo, kanwy, wielkoformatowe oraz animowane bannery. Działania prowadzone są zasięgowo w największych portalach ogólnopolskich i tematycznych oraz w mediach społecznościowych. Produkty objęte promocją są wyróżnione na porównywarkach cenowych i na stronach sklepów internetowych. Informacje o akcji można znaleźć nie tylko online, ale także offline – w punktach sprzedaży. Za key visual akcji odpowiada Tomasz Lechociński TStudio, za obsługę promocji A1, za kreację wideo do VoD odpowiada HyperCrew, za zakuo mediów OMD, a za wsparcie online – ACR.

Równolegle wystartował pierwszy ogólnopolski konkurs dla maszynek do mielenia ProPower i CompactPower marki Bosch. W ramach konkursu 100 osób może otrzymać zwrot pieniędzy za zakup urządzenia. Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić maszynkę do mielenia objętą promocją, zarejestrować się na stronie producenta i wykonać zadanie konkursowe. Bosch zaprasza do odczarowania mitu, że maszynka do mielenia jest tylko do mięsa. Konkurs trwa od 21 października do wigilii świąt Bożego Narodzenia (24 grudnia 2019 r.). Wspierany jest działaniami online, e-commerce i w mediach społecznościowych. Informacje o promocji można znaleźć także w sklepach stacjonarnych. Za key visual kampanii odpowiada również Tomasz Lechociński TStudio; HyperCrew obsługuje konkurs, a wsparcie online zapewnia ACR.

Wczoraj ruszyła także ogólnopolska promocja dla robotów kuchennych. Mechanika akcji od lat cieszy się dużym zainteresowaniem konsumentów. Any wziąć udział w akcji, należy kupić robota kuchennego marki Bosch, który jest objęty akcją, zarejestrować się w promocji za pośrednictwem strony producenta i odebrać prezent w postaci akcesorium do robota. W zależności od linii możemy otrzymać np. maszynkę do mielenia, zestaw PastaPassion do makaronu włoskiego, przystawkę do przygotowywania lodów lub zestaw 5w1 TastyMoments. Linie objęte promocją to OptiMUM oraz MUM5.
Promocja “Twoja przeWaga w kuchni” będzie silnie komunikowana w internecie. Równocześnie z kampanią online ruszają 30-sekundowe spoty VoD przeplatane aktywnościami w mediach społecznościowych i e-commerce. W punktach sprzedaży stacjonarnej można znaleźć materiały POS z informacją o promocji. Za kreację key visuala kampanii odpowiada Tomasz Lechociński TStudio, a wsparcie wsparcie online zapewnia Insignia.