Kraj

Trzy w jednym

Nowa kampania BNP Paribas Fortis.

Koncepcja kreatywna nowej kampanii BNP Paribas Fortis została przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi, z którą bank współpracuje na stałych zasadach.

W ramach kampanii bank promuje pod wspólnym hasłem “Zrealizuj swój plan” trzy kredyty: mieszkaniowy (z marżą 0,79 proc.), gotówkowy (oprocentowany na poziomie 9,9 proc.) i samochodowy (z oprocentowaniem 6,9 proc. na samochody nowe i 7,9 proc. na samochody używane). Nowe warunki kredytowania oferowane są zarówno obecnym, jak i nowym klientom banku.

Kampania obejmie internet, outdoor (billboardy, tablice LED-owe), prasę ogólnopolską, regionalną i radio (m.in. RMF FM, Zet, Chilli Zet, PIN, Trójka, Eska).

Media zaplanował i kupił dom mediowy MEC. Za działania w internecie odpowiada Sales & More.