Zagranica

TUI wita podróżników nostalgiczną kampanią

Touroperator pracuje nad zdobyciem zaufania.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2f7yKhBPrS4%22%7D
Globalny touroperator TUI startuje z kampanią w związku z odmrożeniem sektora usług turystycznych. Wielomilionowa kampania ma na celu inspirowanie podróżników i zapewnienie o bezpieczeństwie. Kampania wystartowała w Wielkiej Brytanii zaraz po tym, jak brytyjski rząd ogłosił, że podróżujący z Francji, Hiszpanii, Niemiec i Włoch nie będą musieli poddawać się kwarantannie od 10 lipca.
Nostalgiczna kampania “Welcome Back” przypomina konsumentom o czerpaniu radości z wakacji i wypoczynku. Scenariusz kampanii oparty jest na badaniach przeprowadzonych przez TUI na temat tego, na co konsumenci najbardziej czekają po zakończeniu lockdownu. Twórcy komunikacji podkreślają, że nie chcą wywierać presji na konsumentach, choć zostały już odblokowane pierwsze rezerwacje na 11 lipca.
Kampania będzie prowadzona w telewizji, VoD, radiu, prasie, mediach społecznościowych i na cyfrowych nośnikach OOH do września.

(Marketing Week)