Streetcom podpisał roczną umowę z marką Turek i w ramach tej współpracy agencja będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie dwóch kampanii rekomendacji dla serów pleśniowych i twarogowych oraz obsługę fanpage’a Turka w portalu Facebook. Pod hasłem “Przyjemność to nasza specjalność” wystartowała pierwsza z zaplanowanych kampanii, która potrwa kolejnych pięć tygodni.
Ze społeczności Streetcom do kampanii zrekrutowano 2 tys. osób w wieku 25-40 lat, aktywnych zawodowo i towarzysko, które lubią gotować. Wszyscy wybrani zostali zaproszeni do osobistego odbioru paczek ambasadorskich w największych miastach w Polsce. Akcja zorganizowana była w popularnych centrach handlowych.
Ambasadorzy w specjalnie przygotowanych torbach termicznych otrzymali zestaw serów Turek
i materiały zawierające informacje na temat samych produktów, ciekawostki itp. Dodatkowo w zestawie znalazły się też interesujące przepisy na dania z serów pleśniowych oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Kampania ma na celu wsparcie nowego pozycjonowania marki, pokazanie różnorodności serów Turek, zachęcenie do eksperymentowania z przepisami. Swoim zasięgiem obejmie około 600 tys. osób.