Kraj

TVN CNBC z nowymi programami i oprawą

Wraz ze zmianą nazwy biznesowy kanał telewizyjny wprowadzi także nowe programy i oprawę graficzną.

Stacja TVN CNBC Biznes rezygnuje w nazwie ze słowa Biznes. Wraz ze zmianą nazwy wprowadza także nowe programy, logo i oprawę graficzną. Jak tłumaczy Roman Młodkowski, dyrektor kanału, po trzech latach od debiutu pojęcie “biznes” jest już wystarczająco mocno związane ze znakami TVN i CNBC, że nie trzeba dłużej tłumaczyć, czym się kanał zajmuje.

Podobną zmianę oprawy, bez zmiany nazwy, przeszedł CNBC. Stacji zależy na podkreśleniu faktu, że choć jest polskim kanałem, częścią TVN, to jednocześnie należy do międzynarodowej grupy CNBC.

Wraz ze zmianą nazwy zmienia się m.in. kształt logo, kolorystyka, animacja. Grafika będzie generowana w technologii HD, choć na razie do telewizorów sygnał będzie wysyłany w standardowej rozdzielczości.

Na antenie TVN CNBC pojawią się nowe programy, np. “Blajer mówi: biznes” (zastąpi “Biznes Lunch”), w którym Paweł Blajer mówi o tematach biznesowych w praktycznym ujęciu. W środy pojawi się program “Strategie rynkowe” Błażeja Karwowskiego, dziennikarza, który pracował także w CNBC w Londynie. W programie będzie rozmawiał z Polakami pracującymi w międzynarodowych instytucjach finansowych o tym, jak ustawić swoją strategię inwestycyjną.