Biuro reklamy TVN Media opublikowało zasady polityki handlowej na rok 2020. – Wierzymy, że w nadchodzącym roku zaproponujemy naszym klientom rozwiązania, które podniosą efektywność oferowanych produktów, zwiększą ich różnorodność i uatrakcyjnią sposób zakupu – deklaruje Piotr Tyborowicz, dyrektor TVN Media. Zapowiedział, że rozwijane będą wspólne produkty łączące TV i digital. – Przewidujemy, że w 2020 r. opublikowane zostaną wyniki pomiaru oceniającego wartość połączonej komunikacji – mówi Tyborowicz.
Równoległe inwestycje w obszarach TV i digital mają być premiowane najatrakcyjniejszymi warunkami handlowymi w obrębie obowiązujących klastrów kosztowych. Przyszły rok ma być też czasem kontynuacji inwestycji w drugą, po TVN, antenę ogólnopolską, czyli TVN7.
Klienci, którzy zdecydują się na podpisanie rocznych umów z TVN Media do 7 lutego 2020 r., otrzymają specjalny rabat w wysokości do 4%.
Pełny opis polityki handlowej TVN Media na 2020 r. opublikowano na stronie WWW biura reklamy.