Kraj

TVN Media publikuje politykę handlową na rok 2020

Przyszły rok ma być czasem rozwijania wspólnych produktów z zakresu TV i digitalu. Kontynuowane mają być też inwestycje związane z TVN7.

Biuro reklamy TVN Media opublikowało zasady polityki handlowej na rok 2020. – Wierzymy, że w nadchodzącym roku zaproponujemy naszym klientom rozwiązania, które podniosą efektywność oferowanych produktów, zwiększą ich różnorodność i uatrakcyjnią sposób zakupu – deklaruje Piotr Tyborowicz, dyrektor TVN Media. Zapowiedział, że rozwijane będą wspólne produkty łączące TV i digital. – Przewidujemy, że w 2020 r. opublikowane zostaną wyniki pomiaru oceniającego wartość połączonej komunikacji – mówi Tyborowicz.

Równoległe inwestycje w obszarach TV i digital mają być premiowane najatrakcyjniejszymi warunkami handlowymi w obrębie obowiązujących klastrów kosztowych. Przyszły rok ma być też czasem kontynuacji inwestycji w drugą, po TVN, antenę ogólnopolską, czyli TVN7.

Klienci, którzy zdecydują się na podpisanie rocznych umów z TVN Media do 7 lutego 2020 r., otrzymają specjalny rabat w wysokości do 4%.

Pełny opis polityki handlowej TVN Media na 2020 r. opublikowano na stronie WWW biura reklamy.

TVN Media publikuje politykę handlową na rok 2020

 

 

TVN Media publikuje politykę handlową na rok 2020
TVN Media publikuje politykę handlową na rok 2020
TVN Media publikuje politykę handlową na rok 2020