Kraj

Media

Top news

TVN Media wprowadza nowe grupy rozliczeniowe

Ogłasza też pełną listę produktów i grup docelowych.

W roku 2022 biuro reklamy TVN Media wprowadzi do oferty nowe grupy rozliczeniowe, które będą przypisane do poszczególnych produktów reklamowych. Zdaniem kierownictwa biura zmiana ta ma jeszcze lepiej zaspokoić potrzeby komunikacyjne klientów.

Pełna lista produktów i grup docelowych wygląda następująco: 

– Cennik TVN i TVN7 – uwzględnia specyfikę poszczególnych pozycji programowych, kompozycję ich widowni i decyzje popytowe klientów;

– Pakiet Max – wykorzystuje zasoby kanału TVN i TVN7 w proporcji 60%
do 40%, rozliczany jest w grupie wszyscy 16-49;

– Pakiet Zasięg – to nowość w naszej ofercie, buduje go grupa kanałów naziemnej telewizji cyfrowej (DTT) oraz TVN, którego udział nie przekroczy 10%, jest rozliczany w szerszej grupie wszyscy 20-59;

– Pakiet Zbiorczy – pojawią się w nim różne kanały z naszej oferty z wyłączeniem TVN, w tym przypadku grupa rozliczeniowa to wszyscy 16-64.

Pakiety demograficzne utrzymają specyfikę swojej struktury, ale przyjęte zostaną nowe grupy rozliczeniowe:

– Zasięg Dorośli (wszyscy 25-54 przychody > 3 tys. na gosp. domowe);
– Zasięg Rodzina (wszyscy 20-54);
– Zasięg Prime (wszyscy 16-49);
– Zasięg Kobieta+ (kobiety 40-64);
– Monokanał (wszyscy 16-49);
– Miasta (wszyscy 16-49 miasta 50+);
– Miasta Kobieta (kobiety 16-49 miasta 50+);
– Miasta Mężczyzna (mężczyźni 16-49 miasta 50+);
– Dzieci (wszyscy 4-12);
– Młodzież (wszyscy 13-34).

Kierownictwo biura podkreśla, że klienci otrzymają w 2022 roku zróżnicowaną ofertę produktów telewizyjnych rozliczanych w najbardziej wartościowych grupach konsumentów.