I tak w kategorii Telewizja przyznaliśmy aż dwie nagrody: TVN Media zostało Biurem Reklamy Telewizyjnej Roku, a Polsat Media – Fighterem Roku. Wyróżnienie powędrowało do Biura Reklamy TVP, które otrzymało tytuł Inspiratora Roku.
Długa lista uhonorowanych pojawiła się w kategorii Internet. Wirtualna Polska została Biurem Reklamy Internetowej Roku. Wyróżnienia to Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska (Zawsze Pomysłowy Partner), Sarigato/Sataku (Niezmiennie Ulubieniec Klientów) i Biuro Reklamy Grupy OLX (Napędzane Innowacją).
W kategorii Radio triumfuje – z nagrodą Biuro Reklamy Radiowej Roku – BR Grupy RMF. Wyróżnienie przypadło Tandem Media (Pewny Partner w Biznesie).
Wśród Magazynów tytuł Biura Reklamy Roku otrzymał Ringier Axel Springer Polska, a wyróżnienia trafiły do Biura Reklamy Wydawnictwa Zwierciadło (Konsekwentna Strategia) oraz Burda Media Polska (Jeszcze Bardziej Digital).
W kategorii Dzienniki Biuro Reklamy Roku to Grupa Super Express, a wyróżnienia otrzymują: Ringier Axel Springer Polska (Świetni Doradcy), Biuro Reklamy Polska Press Grupa (Partner Godny Zaufania) i Biuro Reklamy Grupy Wyborcza (Digitalowy Fighter Roku).
Jet Line zostało Biurem Reklamy OOH Roku, a wyróżnienie w tej kategorii trafiło do firmy Stroer (Silna Struktura).
Raport Biura Reklamy ukaże się wraz z magazynem “Media Marketing Polska” nr 1/2021.