Kraj

TVN, Polsat, WP, RMF, RASP, Super Express i Jet Line nagrodzone w raporcie "Biura Reklamy 2020"

Pełny raport ukaże się wraz ze styczniowym numerem "Media Marketing Polska".

TVN, Polsat, WP, RMF, RASP, Super Express i Jet Line nagrodzone w raporcie "Biura Reklamy 2020"
Po raz 18. “Media Marketing Polska” wraz z Kantar Polska bada, analizuje i nagradza biura reklamy największych mediów. W tegorocznym badaniu wzięło udział 101 specjalistów z domów mediowych, którzy oceniali profesjonalizm biur reklamy w kategoriach: Telewizja, Internet, Radio, Magazyny, Dzienniki i OOH. Redakcja przyznała nagrody i wyróżnienia na podstawie wyników badania Kantar Polska, ale braliśmy pod uwagę także wyniki biznesowe biura, ofertę, innowacje czy niestandardową aktywność biura w br.

I tak w kategorii Telewizja przyznaliśmy aż dwie nagrody: TVN Media zostało Biurem Reklamy Telewizyjnej Roku, a Polsat Media – Fighterem Roku. Wyróżnienie powędrowało do Biura Reklamy TVP, które otrzymało tytuł Inspiratora Roku. 

Długa lista uhonorowanych pojawiła się w kategorii Internet. Wirtualna Polska została Biurem Reklamy Internetowej Roku. Wyróżnienia to Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska (Zawsze Pomysłowy Partner), Sarigato/Sataku (Niezmiennie Ulubieniec Klientów) i Biuro Reklamy Grupy OLX (Napędzane Innowacją).

W kategorii Radio triumfuje – z nagrodą Biuro Reklamy Radiowej Roku – BR Grupy RMF. Wyróżnienie przypadło Tandem Media (Pewny Partner w Biznesie).

Wśród Magazynów tytuł Biura Reklamy Roku otrzymał Ringier Axel Springer Polska, a wyróżnienia  trafiły do Biura Reklamy Wydawnictwa Zwierciadło (Konsekwentna Strategia) oraz Burda Media Polska (Jeszcze Bardziej Digital).

W kategorii Dzienniki Biuro Reklamy Roku to Grupa Super Express, a wyróżnienia otrzymują: Ringier Axel Springer Polska (Świetni Doradcy), Biuro Reklamy Polska Press Grupa (Partner Godny Zaufania) i Biuro Reklamy Grupy Wyborcza (Digitalowy Fighter Roku).

Jet Line zostało Biurem Reklamy OOH Roku, a wyróżnienie w tej kategorii trafiło do firmy Stroer (Silna Struktura).

Raport Biura Reklamy ukaże się wraz z magazynem “Media Marketing Polska” nr 1/2021.