Kraj

TVN24 reklamowane na billboardach

Kampanię przygotowano z okazji 20-lecia stacji.

TVN24 reklamowane na billboardach

Telewizja TVN rozpoczęła drugą odsłonę kampanii reklamowej swojego kanału informacyjnego TVN24 pod hasłem: “Twoim prawem jest wiedzieć”. To akcja z okazji 20-lecia jego działalności, ale poniekąd wpisuje się też w bieżącą sytuację z przedłużeniem koncesji na nadawanie, z której uzyskaniem nadawca ma problemy.

– Hasło „Twoim prawem jest wiedzieć” ma również głębsze znaczenie. Ma uświadamiać jak ważne są wolne media oraz ich rola informacyjna – mówi Michał Samul, redaktor naczelny TVN24 i “Faktów”, członek zarządu TVN Grupa Discovery.

Kampania wystartowała 16 sierpnia i pojawiła się na billboardach w całym kraju, internecie oraz prasie. Pierwsza odsłona prowadzona była od czerwca.

W zakresie zakupu mediów TVN współpracuje m.in. z domem mediowym MediaCom.