Przetargi

TVP prowadzi przetarg mediowy do jesiennej kampanii

Telewizja Polska szuka domu mediowego, który zaplanuje kampanię jej jesiennej ramówki.

Telewizja Polska rozpoczęła przetarg na obsługę mediową pięciu kampanii reklamowych nowości z jej jesiennej ramówki.

Kampania ma wykorzystywać zarówno budżet gotówkowy, jak i wzajemne kompensaty należności, czyli bartery.

Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata wadium w wysokości 129 tys. zł. Wyłoniona w nim agencja mediowa będzie pracować dla TVP od 1 września do 28 lutego 2011 r.

W zakresie obsługi mediowej Telewizja Polska pracuje od jesieni 2008 r. z domami mediowymi Maxus i MEC. Wtedy agencje te pokonały w przetargu ZenithOptimedia Group.

Nie udało nam się ustalić, dlaczego TVP szuka nowego dostawcy mediów do jesiennej kampanii swoich nowości programowych. Przedstawiciele Maxusa nie odpowiedzieli na nasze pytania, a odpowiedzialny w Telewizji Polskiej za przetarg Rafał Żyznowski przebywa na urlopie.

Przetarg trwa do 19 lipca br.