Telewizja Polska rozpoczęła przetarg na obsługę mediową pięciu kampanii reklamowych nowości z jej jesiennej ramówki.
Kampania ma wykorzystywać zarówno budżet gotówkowy, jak i wzajemne kompensaty należności, czyli bartery.
Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata wadium w wysokości 129 tys. zł. Wyłoniona w nim agencja mediowa będzie pracować dla TVP od 1 września do 28 lutego 2011 r.
W zakresie obsługi mediowej Telewizja Polska pracuje od jesieni 2008 r. z domami mediowymi Maxus i MEC. Wtedy agencje te pokonały w przetargu ZenithOptimedia Group.
Nie udało nam się ustalić, dlaczego TVP szuka nowego dostawcy mediów do jesiennej kampanii swoich nowości programowych. Przedstawiciele Maxusa nie odpowiedzieli na nasze pytania, a odpowiedzialny w Telewizji Polskiej za przetarg Rafał Żyznowski przebywa na urlopie.
Przetarg trwa do 19 lipca br.