Kraj

TVP w projekcie Eurozone 2012

Nadawca publiczny obejmie patronatem medialnym projekt organizowany przez agencję reklamową Brainshake.

Telewizja Polska SA zdecydowała się objąć patronatem medialnym projekt Eurozone 2012 organizowany przez Brainshake podczas przyszłorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej 2012. Projekt agencji zakłada utworzenie stref kibica, tzw. Eurozone, w miastach, które nie są gospodarzami meczów podczas turnieju.

Zainteresowanie pomysłem oraz wstępną akceptację potwierdziły Kraków, Katowice, Chorzów, Toruń, Lublin, Bydgoszcz i Zielona Góra. Agencja prowadzi również rozmowy z Łodzią, Szczecinem, Kielcami, Zabrzem oraz Rzeszowem. Strefy kibica mają szansę jednego dnia pomieścić łącznie ponad 100 tys. gości. Będą funkcjonowały przez cały okres rozgrywek – od 8 czerwca do zakończenia mistrzostw w dniu 1 lipca 2012 r.