Kraj

Twingo w kampanii Publicis dla marki Renault [wideo]

Na potrzeby kampanii agencja przygotowała łącznie sześć spotów telewizyjnych.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FgsMrS4Oqfvk%26feature%3Dyoutu.be%26list%3DPL_GjzwVrxUVjdOaFMWYeuuvAZciuxYn_h%22%7D
Rozpoczyna się kampania przygotowana przez agencję Publicis oraz jej digitalowe ramię Digital Wonderland, której celem jest wprowadzenie na rynek nowej wersji samochodu Renault Twingo. Działania komunikacyjne będą realizowane w internecie, telewizji, prasie, radiu i kinach. Organizatorzy promocji przewidzieli także eventy prowadzone na terenie wybranych centrów handlowych w całej Polsce. Do współpracy przy realizacji kampanii agencja Publicis zaprosiła blogerkę modową Macademian Girl. Kreacje wykorzystane w kampanii zostały przygotowane przez francuskich projektantów – parę: Kuntzel+Degas. Publicis Poland przygotował polską wersję kampanii i koordynuje jej realizację w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPJCJy_SLi8Y%26feature%3Dyoutu.be%26list%3DPL_GjzwVrxUVjdOaFMWYeuuvAZciuxYn_h%22%7D
Na potrzeby kampanii agencja Publicis przygotowała łącznie sześć spotów telewizyjnych, w tym dwa trwające 45 s. Kreacje ukażą się w kanałach należących do stacji TVP, TVN, Polsat i sieci Atmedia. Reklamy prasowe będą publikowane łącznie w 13 tytułach. W przypadku internetu formy reklamowe przygotowane przez Digital Wonderland będą emitowane m.in. w serwisach: Gazeta.pl, Onet.pl i WP.pl.

Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy OMD.