Kraj

"Twój Styl" świętuje nadejście wiosny

W kwietniowym wydaniu na czytelniczki czekają liczne opcje rabatowe.

Od dzisiaj na rynku jest nowy numer magazynu “Twój Styl” (Bauer). Kwietniowy numer jest dostępny z dodatkiem “Trendy” i dużą wiosenną akcją rabatową. Launch nowego numeru wsparty jest kampanią. Nowy numer zawiera m.in. kilkunastostronicowy materiał, który ma wyczulić młode modelki i ich rodziców na niebezpieczeństwa i pułapki związane z zawodem modelki. 
Ponadto w kwietniowym numerze “Twojego Stylu” w specjalnym wydaniu dodatku “Trendy” wiosna-lato 2015  stylistyki magazynu wybierają ubrania i dodatki z kolekcji firm biorących udział w akcji rabatowej. Kwietniowy numer magazynu to również piąta edycja akcji rabatowej w Polsce, którą wydawca prezentuje jako największą w Polsce. Magazyn wspólnie z “Grazią” zaprasza czytelniczki na weekend rabatów 10, 11 i 12 kwietnia. Po raz pierwszy w historii akcja rabatowa potrwa nie weekend, ale trzy dni, a rabaty na usługi – tydzień.

W ww. tytułach (tj. w “Twoim Stylu” nr 4/2015 oraz w magazynie “Grazia” nr 7/2015 – na rynku 2 kwietnia) znajdą się kupony rabatowe na zniżki do 60 proc. na najnowsze kolekcje wiosna-lato 2015. Do współpracy przystąpiło ponad 390 firm, co dla czytelniczek oznacza ponad 11,5 tys. sklepów w całej Polsce, które udzielą rabatów.
Ze względu na liczbę marek biorących udział w akcji magazynów “Twój Styl” i “Grazia” łączny nakład oraz zasięg obu czasopism “Stylowe Zakupy” mają być największą akcją rabatową w Polsce. Głównym partnerem akcji jest Bank Millenium (partner od trzech edycji).
Kwietniowe wydanie miesięcznika ukaże się w cenie 7,99 zł za egz., w nakładzie 290 tys.

Sprzedaż “Twojego Stylu” będzie wsparta kampanią reklamową w telewizji (stacje grup TVP, TVN i Polsatu), radiu (RMF i RMF Classic) oraz w internecie (Interia.pl).

Za kreację odpowiada Digit-Art, media kupuje MEC.