Kraj

Tymbark pokazuje w reklamie emocje najmłodszych

Ruszyła kolejna edycja turnieju "Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku".

Ruszyła kampania reklamowa promująca turniej “Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku”, który wyłania futbolowe talenty wśród najmłodszych.

Grupa Maspex Wadowice sponsoruje turniej od 6 lat. W tym roku marketer w kampanii promującej tę akcję podjął się próby zaprezentowania największych piłkarskich rozgrywek dla dziesięciolatków w Europie. Wyróżnikiem spotu mają być uchwycone okiem kamery emocje prawdziwych uczestników poprzedniej edycji turnieju, którzy walczyli na stadionie w Chorzowie o Puchar Tymbarku, tytuł mistrzów U-10 i nagrodę główną w postaci wyjazdu na mecz futbolowego giganta.

W tym roku na młodych piłkarzy i piłkarki czeka wiele atrakcji oraz nagroda główna – wyjazd na mecz drużyny, która wygra Euro 2012. Zapisy na turniej trwają do 31 marca br. na zpodworkanastadion.pl.

Kampania obejmuje Polsat, TVN, TVP oraz stacje tematyczne. Wsparta jest działaniami w internecie. Za kreację odpowiada agencja 303, za planowanie i zakup mediów ZenithOptimedia Group.

Turniej “Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku” przeznaczony jest dla dziewcząt i chłopców w wieku do lat 10. To oficjalne mistrzostwa Polski w kategorii U-10.

Corocznie bierze w nich udział kilkadziesiąt tysięcy dzieci. Głównymi celami turnieju są aktywizowanie i edukacja dzieci poprzez sport, a także wyłanianie piłkarskich talentów.