Kraj

Tymbark promuje linię musów [wideo]

Działania realizują BrainBox i Starcom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fzwex5kKzbko%22%7D
Tymbark (Maspex) wystartował z nową kampanią reklamową. Pokazuje w niej różnorodne, codzienne sytuacje, w których warto sięgać po musy, m.in. przerwę w biurze, podróż czy aktywność fizyczną. Promocji musów towarzyszy wdrożenie nowości, jaką jest linia musów z warzywami.

Kampania łączy szereg wykorzystywanych narzędzi i kanałów: telewizję, platformy VoD, YouTube, kreacje na przystankach autobusowych i w bankomatach, materiały POS w sklepach, a także działania digitalowe i komunikację w social mediach.

Za kreację odpowiada agencja BrainBox. Media zaplanował i kupił Starcom.