Kraj

Tymbark sprawdza, co pod kapslem

Startuje letnia kampania marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FgJPdt8_-sgg%22%7D
Wystartowała letnia kampania marki Tymbark z portfolio Maspeksu. Głównym bohaterem jest słynny kapsel, który pod zawleczką ukrywa zawsze jakieś zabawne albo chwytliwe hasło. Spot przedstawia krótkie historie ludzi uchwyconych w trakcie codziennych sytuacji. Każdą z nich łączy jeden wspólny element – kapsel. W odkrywających go bohaterach wywołuje spontaniczne reakcje.
Wszystkie materiały w kampanii spaja hasło: “A Ty? Co masz pod kapslem?”. Poza telewizją i platformami VoD Tymbark w kampanii wykorzystuje szeroko różne platformy komunikacji. Kreacje na nośnikach digitalowych i outdoorowych zostały kontekstowo dopasowane do lokalizacji i tematu. Reklamy na witrynach w sieci są z kolei dopasowane tematycznie do ich treści. 
Ideę kampanii marka kontynuuje w rozbudowanej komunikacji socialmediowej w internecie. Oprócz kampanii display Tymbark prowadzi komunikację na własnych kanałach marki (w tym poprzez chatbota), a do wspólnego odkrywania haseł zaangażował także influencerów. Różnorodni twórcy związani m.in. z YouTube’owym “Studiem Tymbark” rozpoczęli wyzwanie polegające na tym, by odkrywać hasła Tymbarku, wcielać je w życie i podawać wirtualnie kapsel dalej, zarazem nominując kolejne osoby do tego samego.
Za kreację i koncepcję kreatywną kampanii odpowiada Brainbox. Media na potrzeby działań kupuje Starcom.