Kraj

Tymbark startuje z komunikacją nowej linii napojów gazowanych Crazy Fun

Marka Maspeksu z kolorową śpiewającą kampanią na lato.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3a58ueSUNmo%22%7D
Marka Tymbark z portfolio Maspeksu startuje z nowymi działaniami na lato. Marka poszerzyła portfolio o nowe napoje gazowane w puszkach. Linia produktów nosi nazwę Crazy Fun. Produkty dostępne są w czterech smakach: jabłko-marakuja (Cringe Fiesta), jabłko-kiwi (Always Lucky), jabłko-ananas (Party Mood) oraz jabłko-truskawka (Feel Pretty). Linia została wprowadzona na rynek z myślą o letnich imprezach, a jej komunikacja promocyjna utrzymana jest w zabawowej konwencji. 
Nowa linia trafiła na rynek kilka tygodni temu. Jej komunikacja jest adresowana do młodych. W portfolio znajdują się cztery napoje w różnych wariantach smakowych. Opakowania wykorzystują motywy emoji. 
Kampania nowej linii produktów Crazy Fun będzie realizowana w kanałach digital i social media (YouTube, VoD, TikTok, Instagram, Facebook) oraz będzie wzbogacona aktywnościami opartymi na działaniach chatbota oraz elementy grywalizacji (gra poststicker). Komunikacja wsparta będzie także przez znanych influencerów. W ramach działań powstał spot, w którym pojawia się autorski utwór beatboxowy inspirowany nazwami puszek. Jego autorem jest Blady Kris.
Za kreację i realizację działań odpowiadają Hand Made i GetHero. Media na potrzeby kampanii kupuje Starcom.