Marka Tymbark z portfolio Maspeksu startuje z nowymi działaniami na lato. Marka poszerzyła portfolio o nowe napoje gazowane w puszkach. Linia produktów nosi nazwę Crazy Fun. Produkty dostępne są w czterech smakach: jabłko-marakuja (Cringe Fiesta), jabłko-kiwi (Always Lucky), jabłko-ananas (Party Mood) oraz jabłko-truskawka (Feel Pretty). Linia została wprowadzona na rynek z myślą o letnich imprezach, a jej komunikacja promocyjna utrzymana jest w zabawowej konwencji.
Nowa linia trafiła na rynek kilka tygodni temu. Jej komunikacja jest adresowana do młodych. W portfolio znajdują się cztery napoje w różnych wariantach smakowych. Opakowania wykorzystują motywy emoji.
Kampania nowej linii produktów Crazy Fun będzie realizowana w kanałach digital i social media (YouTube, VoD, TikTok, Instagram, Facebook) oraz będzie wzbogacona aktywnościami opartymi na działaniach chatbota oraz elementy grywalizacji (gra poststicker). Komunikacja wsparta będzie także przez znanych influencerów. W ramach działań powstał spot, w którym pojawia się autorski utwór beatboxowy inspirowany nazwami puszek. Jego autorem jest Blady Kris.
Za kreację i realizację działań odpowiadają Hand Made i GetHero. Media na potrzeby kampanii kupuje Starcom.