Kraj

Marketing

Tymbark z nowatorską aktywacją na TikToku

Działania reklamowe koordynuje agencja WebTalk i dom mediowy Starcom.

Tymbark (Grupa Maspex) zaprezentował rozszerzenie kampanii “O JA! Orzeźwia! Tymbarrrk” w innowacyjnej aktywacji na platformie TikTok.

Tymbark zaprezentował nowatorski filtr na platformie TikTok, nawiązując w nim do głównego punktu nowej kampanii, czyli orzeźwiającego kawałka rapowego. Fani, korzystając z filtra, mogą tworzyć własne wariacje rapowego hitu. Filtr stworzony we współpracy z TikTokiem jest unikatowym i pierwszym takim rozwiązaniem zaprezentowanym na platformie w skali europejskiej. Do współpracy zostali zaproszeni najpopularniejsi polscy tiktokerzy, m.in. Marysia Jeleniewska oraz Ewelina Ross. Aktywacji towarzyszy konkurs, w którym główną nagrodą są designerskie nerki powstałe we współpracy z Marysią Jeleniewską. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy stworzyć własną wariację, wykorzystując filtr na TikToku.