Zagranica

Uber rozmawia z agencjami w Wielkiej Brytanii

Firma rozważa rozdysponowanie swojego budżetu kreatywnego na Wyspach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F4Vvo6cAUppE%22%7D
Uber rozpoczął rozmowy z agencjami kreatywnymi na terenie Wielkiej Brytanii. Marka chce zwiększyć rozpoznawalność swojej marki poza dużymi miastami, jak Londyn.
Uber po raz pierwszy ogłasza poszukiwania do obsługi agencji ATL i przetarg odbywa się bez pośrednika.

We wrześniu ubiegłego roku Uber po raz pierwszy poszukiwał domu mediowego do obsługi swojego budżetu. 
Uber wcześniej na terenie Wielkiej Brytanii pracował z agencją Creature. Przed Bożym Narodzeniem Uber stworzył specjalny promocyjny filmik, który funkcjonował w YouTube. Miał pokazywać, że regulacje dotyczące prywatnego transportu mogą okazać się błędem. 

(Campaign)