Kraj

Ula Dębska ambasadorką marki Luksja

Polska aktorka dla marki PZ Cussons.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FISudmhC7p0k%26t%3D1s%26fbclid%3DIwAR1t7_N8gVBDaUoTs_bcIPpow5YvkCRCzBcUg88LfprfyfCE70Cz9McwR5I%22%7D
Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 Tailor Made ponownie pracuje dla marki Luksja z portfolio PZ Cussons. Właśnie startuje kampania reklamowa marki, a ambasadorką została Ula Dębska. Kampania Mini-Nawyk ma zachęcać do drobnych codziennych rytuałów, które mają mieć wpływ na zdrowie i samopoczucie. Kampania promuje linię żeli pod prysznic Care Pro oraz nowych zapachowych żeli z linii World of Wonder. Ambasadorką digitalowych działań została Urszula Dębska, z którą wspólnie przygotowano angażujące produkcje wideo. Dopełnienie filmu wideo stanowią dodatkowe materiały kreatywne (key visual, mniejsze produkcje filmowe) oraz influencer marketing i współpraca z mediami. Za opracowanie koncepcji kreatywnej i strategię komunikacji działań oraz ich egzekucję odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR.