Zagranica

Ulubione marki mam w Chinach

Johnson & Johnson, Pepsi i Pampers popularne wśród chińskich matek.

Johnson & Johnson, Pepsi i Pampers to najpopularniejsze marki wśród chińskich matek – tak wynika z badania Ogilvy & Mather przeprowadzonego wśród 1569 matek mających dzieci w wieku od narodzin do 15 lat. Badanie przeprowadzono w siedmiu chińskich miastach. Johnson & Johnson to najsilniej rekomendowana przez matki marka w sektorze produktów toaletowych, przed brandami Pigeon (japoński rywal J&J) i Safeguard (marka mydła P&G). W sektorze pieluch Pampers wyprzedza brandy: Mamy Poko, Unicharm i Huggies. Mead Johnson, Dumex i Yinqiao to najpopularniejsze marki mleka dla dzieci. W kategorii napojów przodują: Pepsi, Kangshifu i Coca-Cola, a w kategorii spożywczej Mengniu, Yili, KFC i Bright. Disney, Nike, Li Ning i Adidas to zdaniem chińskich matek najpopularniejsze marki odzieżowe i obuwnicze. (“WARC”)