Kraj

UM Województwa Dolnośląskiego wydał na kampanię ponad 9 mln zł brutto

Kampania ma zostać przedłużona o kolejny miesiąc.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FB-9OCCr0KcA%22%7D

Pięciomiesięczna kampania reklamowa Dolnego Śląska kosztowała 9 mln zł brutto.

Spot reklamowy jest emitowany od lutego do końca lipca w 31 stacjach TV z zasięgiem na 46 państw europejskich. Dodatkowo działania reklamowe prowadzone są w kinach i na outdoorze.

– Pierwotnie kampania zaplanowana była na okres od połowy lutego br. do końca lipca, jednak w związku z powstałymi oszczędnościami poprzetargowymi staramy się obecnie o wykorzystanie ich na dodatkowe emisje w TV do końca sierpnia, ostatecznej decyzji jeszcze nie mamy – poinformowała nas Agnieszka Dziedzic, dyrektor wydziału promocji województwa dolnośląskiego.

Autorem kreacji jest firma Divizion Studio Filmowe. Media zakupił i zaplanował dom mediowy Starcom.

Całkowity budżet kampanii to 9 220 000 brutto, 7 495 935 zł netto.