Sieć agencji mediowych UM zwyciężyła w globalnym przetargu na obsługę mediową Just Eat Takeaway.com, właściciela platformy Pyszne.pl. W wyniku konkursu UM zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla Just Eat Takeaway.com na kolejnych, dziewięciu rynkach w Europie. Tym samym UM będzie obsługiwał tę firmę na łącznie 21 rynkach, w tym m.in. w Wielkiej Brytanii, Australii, Kanadzie i kilku europejskich państwach.
Współpraca z Pyszne.pl i agencją UM formalnie rozpocznie się na początku 2022 r. Szefem obsługi tego klienta będzie Monika Kowal, group account director agencji UM. Globalna współpraca z Just Eat Takeaway.com a siecią UM trwa od 2019 r.
W Polsce ostatnią kampanię Pyszne.pl na Euro 2020 planowała i kupowała agencja Carat z Dentsu. Holding ten również uczestniczył w przetargu.