Kraj

Marketing

Na rynek trafiają piwa Browaru Bałtów

Twórcą strategii marki jest Piotr Śmigiel z agencji Pełnia, a za realizację strategii PR odpowiada Karolina Kowalska z KeyPR.

W komplecie turystycznym Bałtów powstał innowacyjny projekt browaru tematycznego, w którym warzy się rzemieślnicze piwo regionalne. W ofercie firmy jest pięć rodzajów piw: pils, lager, pszeniczne, APA i piwo propolisowo-miodowe oraz napój w wersji bezalkoholowej. Informacji na temat każdego piwa i powiązanych z nim historii i legend można wysłuchać w aplikacji Storytel. Dostęp do tych materiałów zapewniają kody QR zamieszczone na etykietach piw.

Twórcą strategii marki jest Piotr Śmigiel z agencji Pełnia, a za realizację strategii PR odpowiada Karolina Kowalska z KeyPR.
– Stworzyliśmy słuchowiska dostępne w Storytel, które najlepiej oddają urok i charakter tutejszych przekazów, przedstawiliśmy historię regionu i Bałtowa poprzez smak i głos, czyli formy literackie – wyjaśnia Piotr Śmigiel.

Poza strategią marki do projektu powstały identyfikacje graficzne etykiet nawiązujące do konkretnych legend, strona internetowa wraz ze sklepem online, koncepcja komunikacji i produkcja dźwiękowa wcześniej napisanych legend.