Kraj

Unilever edukuje i promuje Domestosa

Marketer wspiera żel usuwający kamień, powołując się na groźne bakterie.

Unilever edukuje i promuje Domestosa
Unilever Polska prowadzi kampanię dezynfekującego żelu do toalet usuwającego kamień – Domestos Zero Kamienia. Jest to kolejna kampania wspierająca ten produkt, tym razem o charakterze edukacyjno-promocyjnym.

Głównym jej celem było uświadomienie konsumentkom, że kamień w toalecie to nie tylko problem estetyczny, ale też przede wszystkim higieniczny – osadzający się kamień stanowi bowiem schronienie dla groźnych bakterii, które mogą zagrażać zdrowiu rodziny. Rozwiązaniem ma być Domestos Zero Kamienia, który usuwa kamień i zabija rozwijające się w nim bakterie, skutecznie działając nawet poniżej linii wody.

W ramach kampanii zaplanowano wsparcie w TV w postaci 30-sek. spotu będącego adaptacją globalnej komunikacji. Historia została osadzona w charakterystycznej dla marki Domestos konwencji świata bakterii. Lokalnie przygotowano kampanię prasową oraz outdoorową (w ośmiu największych miastach Polski) z głównym hasłem “Zniszcz kamień. Zabij bakterie”.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Lowe GGK Warszawa, za zakup mediów – Media Direction OMD.