Zagranica

Unilever obiecuje wycofanie reklam ze stron pornograficznych

Należąca do koncernu marka Dollar Shave Club przeprowadziła niedawno kampanię na Pornhubie.

Koncern podał, że nie został wcześniej poinformowany o kampanii reklamowej marki przyborów do golenia. Według Unilevera Dollar Shave Club może samodzielnie prowadzić działania marketingowe. Jednak po ujawnieniu faktu przez “Sunday Times”, który zarzucił Pornhubowi brak reakcji na publikowanie na stronie nielegalnych treści, brytyjsko-holenderski koncern zapowiedział, że żadna z należących do niego marek nie będzie już reklamowana na stronach o charakterze pornograficznym.

Unilever kupił Dollar Shave Club w 2016 r. Pornhub ma 110 mln użytkowników dziennie, a 71 proc. użytkowników to mężczyźni, co czyni stronę atrakcyjnym, choć kontrowersyjnym miejscem do zamieszczania reklam dla firm, których produkty kierowane są głównie do panów.

(BBC News)