Zagranica

Unilever szuka start-upów do współpracy

Firma w ramach kolejnej edycji projektu konkursowego Next Big Thing oferuje w ramach współpracy zwycięskim spółkom 50 tys. dolarów.

Gigant FMCG Unilever ogłosił, że w ramach swojego projektu Next Thing Big poszukuje do współpracy start-upów. Na potrzeby projektu przeznaczył 50 tys. dolarów. W ramach konkursu wyłoni 15 najciekawszych propozycji, a jeden ze zwycięzców może wygrać 5 tys. dolarów w gotówce.
Ubiegłoroczną edycję Next Thing Big wygrał start-up Seenit, który zaoferował markom pozyskiwanie informacji o konsumentach za pomocą telefonu komórkowego. Przy okazji proponował markom organizację ciekawych akcji crowdsourcingowych.
Tegoroczna edycja ma dać możliwość poszukiwania nowych rozwiązań marketingowych, które będą oszczędzać budżet i jednocześnie intensywnie angażować konsumentów. Celem działań start-upów ma być działanie w stronę innowacji.

(Marketing Magazine)