Kraj

Unipharm ruszył ze wsparciem reklamowym [wideo]

W mediach promowane są trzy produkty firmy farmaceutycznej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FxMRneeOOf8g%22%7D
Vitrum Calcium 1250, Vitrum Paznokcie oraz Vitrum D3 to preparaty komunikowane 
w nowej, trwającej obecnie kampanii telewizyjnej firmy Unipharm. Składająca się z trzech spotów kampania prowadzona jest w największych ogólnopolskich kanałach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych.

Głównym celem kampanii jest wzrost świadomości marki wśród konsumentów, edukacja w zakresie regularnego zażywania wapnia i witamin, a także zwiększenie wolumenu sprzedaży produktów.

Za kreację odpowiada agencja Pełka 360. Media zaplanował i kupił Brand Connection.