Kraj

Uniqa rusza z kampanią w social mediach [wideo]

Działania realizuje agencja Bluerank.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSt4WrCbp9Wk%22%7D
Uniqa Polska rusza z nową kampanią pt. “Rachunek bezpieczeństwa”. Jej celem jest zachęcenie Polaków do ubezpieczania mieszkań. Główny bohater to Wacław, wielki miłośnik matematyki, który opowiada o realizacji swojego największego marzenia – odkryciu rachunku bezpieczeństwa.

Kampania odbywa się na Facebooku i YouTube. Poza spotem w ramach akcji jest realizowany konkurs z wykorzystaniem chatbota na Messengerze. Działania reklamowe w social mediach realizuje agencja Bluerank. Najnowszy spot wideo, zrealizowano z LDZFILM