Kraj

Unique One dla L'Oreal Polska

Agencja organizuje po raz kolejny loterię dla marki.

Unique One dla L'Oreal Polska
Firma L’Oreal Polska po raz czwarty zleciła agencji Unique One obsługę i organizację letniej loterii dla marki L’Oréal Men Expert. Tegoroczna edycja realizowana jest pod hasłem “Zostań kierowcą na torze w Silverstone”, rozpoczęła się 4 lipca br. i potrwa do 28 sierpnia. Agencji Unique One powierzono stworzenie koncepcji loterii i jej formalnoprawną organizację, kreację strony WWW (stacjonarna i mobilna), key visuala, materiałów POS i online oraz wysyłkę nagród.
Warunkiem wzięcia udziału w loterii jest zakup dowolnego produktu z portfolio firmy oraz zgłoszenie numeru paragonu za pośrednictwem strony internetowej. W puli nagród do wygrania jest m.in. 5 zestawów kosmetyków Men Expert, a co tydzień – karta przedpłacona o wartości 500 zł.
Nagroda główna to cztery wyjazdy dla dwóch osób do Silverstone w Wielkiej Brytanii oraz jazda bolidem na torze.
Loteria ma charakter ogólnopolski i jest wspierana działaniami reklamowymi. Zostaną wykorzystane działania online, a także materiały POS, w tym shelfstoppery, plakaty i wobblery w wybranych punkach sprzedaży, w których oferowane są produkty L’Oréal Men Expert. Kreację w całości przygotowała Unique One. Za zakup mediów odpowiada Value Media.