Kraj

Unique One dla L'Oreala

Firma powierzyła agencji przygotowanie ogólnopolskiej loterii audiotekstowej dotyczącej maskar.

Unique One dla L'Oreala
Firma L’Oreal Polska powierzyła agencji Unique One całościowe opracowanie ogólnopolskiej loterii audiotekstowej dotyczącej maskar L’Oreal Paris.

Loteria “Parisienne” wystartowała na początku listopada i potrwa do końca miesiąca (do 30 listopada będą przyjmowane zgłoszenia SMS). Działania objęły całą Polskę.

W loterii można wygrać codziennie pięć zestawów kosmetyków L’Oreal, a raz w tygodniu dwie kosmetyczki z produktami L’Oreal. Nagrodą główną jest wyjazd do Paryża dla dwóch osób. Do udziału w loterii ma również zachęcać promocyjna sprzedaż produktów L’Oreal Paris, która będzie trwała przez cały listopad.

Agencja Unique One odpowiedzialna jest za obsługę loterii i jej organizację. Akcja jest wspierana kampanią reklamową w telewizji (odpowiada za nią McCann Worldgroup), materiałami POS (Cobalt Blue) oraz kapsułą promocyjną na dedykowanej stronie internetowej. Media na potrzeby działań kupuje ZenithOptimedia.