Firma L’Oreal Polska powierzyła agencji Unique One całościowe opracowanie ogólnopolskiej loterii audiotekstowej dotyczącej maskar L’Oreal Paris.
Loteria “Parisienne” wystartowała na początku listopada i potrwa do końca miesiąca (do 30 listopada będą przyjmowane zgłoszenia SMS). Działania objęły całą Polskę.
W loterii można wygrać codziennie pięć zestawów kosmetyków L’Oreal, a raz w tygodniu dwie kosmetyczki z produktami L’Oreal. Nagrodą główną jest wyjazd do Paryża dla dwóch osób. Do udziału w loterii ma również zachęcać promocyjna sprzedaż produktów L’Oreal Paris, która będzie trwała przez cały listopad.
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za obsługę loterii i jej organizację. Akcja jest wspierana kampanią reklamową w telewizji (odpowiada za nią McCann Worldgroup), materiałami POS (Cobalt Blue) oraz kapsułą promocyjną na dedykowanej stronie internetowej. Media na potrzeby działań kupuje ZenithOptimedia.