Kraj

Unique One dla Winiar

Agencja stworzyła dla marki akcję promocyjną pod hasłem "Na szlaku smaku".

Unique One dla Winiar
W wyniku wygranego przetargu marka Winiary (Nestle) powierzyła agencji Unique One całościowe opracowanie ogólnopolskiej akcji promocyjnej pod hasłem “Na szlaku smaku”.

Działania, które obejmą całą Polskę i potrwają do 5 listopada, obejmą loterię zorganizowaną w sieci supermarketów Stokrotka oraz konkurs w sieci Intermarche. Na uczestników czekają nagrody: w Stokrotce talony o wartości 100 zł na zakupy oraz iPady mini, a w Intermarche bony o wartości 100 zł na zakupy, telefony Sony Xperia Z2 i rowery trekkingowe z akcesoriami.

Aby wziąć udział w loterii w Stokrotce, wystarczy kupić cztery produkty marki z kategorii zup, bulionów i przypraw w płynie, w tym jedną zupę z nowej linii Rodzinna Zupa Winiary i wysłać SMS wraz z dodanym numerem paragonu. Uczestnicy konkursu w sieci Intermarche muszą kupić cztery produkty marki Winiary (zupy, buliony, przyprawa w płynie), w tym jedną zupę z nowej linii Rodzinna Zupa Winiary i dokończyć zdanie: Lubię regionalne smaki, bo… A następnie wysłać SMS z odpowiedzią pod wskazany numer i zachować paragon sprzedaży.

Głównym założeniem promocji jest zachęcenie konsumentów do spróbowania nowych zup i odkrywania z nimi regionalnych smaków Polski.
Agencja odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, obsługę loterii i jej organizację. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży.