Kraj

United International Pictures i Universal Music startują z konkursem muzycznym na TikToku

Za zakup powierzchni reklamowej na TikToku odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare Polska.

United International Pictures, podmiot odpowiedzialny za dystrybucję filmów wytwórni Paramount i Universal, w ramach promocji filmu animowanego “Sing 2”, którego premiera zaplanowana jest na 21 stycznia, rozpoczyna konkurs wokalny na platformie TikTok, zachęcając użytkowników do zaśpiewania fragmentów utworów wykorzystanych w filmie. Zwycięzca rywalizacji nagra singiel we współpracy z Universal Music.

W promocję konkursu włączyli się influencerzy – Małgorzata Socha, filmowa Rosita, która za pośrednictwem wideo zachęca użytkowników aplikacji do udziału w zabawie i rywalizacji oraz Kinga Sawczuk i Michał Gała, którzy wystąpią w teledysku realizowanym we współpracy ze zwycięzcą konkursu.

Za zakup powierzchni reklamowej na TikToku odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare Polska.