Kraj

Unitop odświeża wizerunek

Producent chałwy i sezamków w nowej odsłonie - online i stacjonarnie.

Można już zobaczyć nowy, odświeżony wizerunek firmy Unitop – jednego z największych producentów chałwy i sezamków w Europie. Spółka ma ambicję podwoić wartość swojej kategorii w Polsce do 2025 r. W tym celu podejmuje szereg działań marketingowych i sprzedażowych. Przede wszystkim stawia na odświeżenie wizerunku – zarówno online, w ramach premiery nowej odsłony strony WWW, jak i stacjonarnie w sklepie firmowym.
Odświeżona strona www.unitop.com.pl wraz ze sklepem online miała premierę 10 grudnia 2020 r. Największą nowością jest utworzenie sklepu internetowego z wygodną opcją dostawy za pośrednictwem firmy InPost – paczki z zamówieniem mogą być dostarczone przez kuriera, odebrane w paczkomatach InPost na terenie całej Polski, ale można je także odebrać bezpośrednio w Łodzi w sklepie firmowym na ul. Andrzeja Struga 61.

Unitop w ostatnich miesiącach odświeżył portfolio markowe, aby lepiej komunikować się ze współczesnymi konsumentami. Firma podjęła także liczne działania marketingowe i promocyjne, których celem jest zwiększanie świadomości marki i pozycjonowanie Unitop w top of mind. Podjęte aktywności motywują także konsumentów do zakupu sezamków i chałwy, pokazując kategorię w nowym świetle.
Spółka Unitop (dawniej Agros Trading Confectionary i Unitop-Optima) jest jednym z największych producentów sezamków i chałwy w Europie, a także znanym eksporterem innych polskich wyrobów cukierniczych. W 2018 r. podjęto decyzję o rozwoju portfolio markowych wyrobów na rynku polskim. Zakład i siedziba Unitopu mieszczą się w Łodzi. Fabryka powstała w 1945 r.